
Preview versterkt merkenaanbod voor nieuwe edities
Met het event PREVIEW KIDS op 16 juni trapt CAST het inkoopseizoen SS26 af. PREVIEW staat bekend om zijn sterke merkenaanbod binnen het midden- tot hoogsegment en zet ook dit seizoen in op kwaliteit, inspiratie en gastvrijheid.
Beeld: CAST
De organisatie focust op zorgvuldig geselecteerde merken die elkaar versterken, in plaats van kwantiteit, wat opnieuw leidt tot een wachtlijst. Om leveranciers meer zichtbaarheid te geven, worden zij ook buiten de beurszalen geplaatst. Hospitality blijft een speerpunt, maar om de drukte van vorige edities te verbeteren, worden onder andere een overzichtelijker floorplan en betere parkeervoorzieningen geïntroduceerd. PREVIEW blijft daarmee dé plek voor retailers om collecties te ontdekken, te netwerken en zakelijk bij te praten in een ontspannen sfeer.
Komende edities
PREVIEW KIDS IV – 16 juni 2025
PREVIEW MEN IX – 23 juni 2025
PREVIEW WOMEN VI – 30 juni 2025
PREVIEW FOOTWEAR & ACCESSORIES II – 25 & 26 augustus 2025