Rexor Mode Event: ‘In 2020 wordt 85% aankopen offline gedaan’ [reportage]
Op maandag 20 juni kwamen de leden van inkooporganisatie Rexor bijeen voor het Rexor Mode Event in Crown Plaza te Antwerpen, waar trendwatchers Jan Agelink en Herman Konings hun visie op de (consumenten)trends deelden. Schoenvisie was aanwezig en zette een aantal belangrijke ontwikkelingen op een rij.
Jan Agelink: ‘Genderfusie zet door’ Het modesysteem verandert. Burberry loopt voorop met de introductie van het See Now, Buy Now-systeem en met de genderfusie die de nieuwe collectie laat zien. De looks zijn uniseks en worden op de catwalk en op de campagnebeelden zowel door mannen als vrouwen gedragen. Dit thema zet ook in de
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.