Bevlogen schoenenverkopers: ‘Je moet mensen beetpakken, omarmen en ongelooflijk in de watten leggen’
Goed winkelpersoneel is belangrijker dan ooit. Maar wie zijn deze topmedewerkers, en wat maakt ze zo goed? In deze serie vertellen enthousiaste en deskundige verkopers over hun vak. Dit keer: Els van Otterloo-Mijnster (38) van Van den Assem Schoenen in Hillegersberg. “Ik word blij van iemand die blij van mij wordt.”
Service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van het personeel hebben meer invloed op de klanttevredenheid dan bijvoorbeeld het assortiment of de prijzen, stelt ABN AMRO in de sectorprognose voor 2018. Met andere woorden: bevlogen en deskundig winkelpersoneel is belangrijker dan ooit. Maar wie zijn deze topmedewerkers en wat maakt ze zo goed in hun vak? In een
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.