De visie van Hein Van Bommel: ‘Dit jaar willen we online met 25 procent plussen’
Een winkel moet bij de tijd blijven, vindt Hein van Bommel (58), eigenaar van Van Bommel Schoenen in Breda. Hij gelooft in online groei, is goed geïnformeerd en trots op zijn nieuwe, spraakmakende, ‘gouden’ gevel. Ondernemen doet hij op gevoel. “Een bedrijf leiden is toch een beetje als het opvoeden van een kindje.”
Portret: Burt Quincy | Overige foto's: Van Bommel Schoenen Van Bommel Schoenen is een begrip in Breda en omstreken. Het klantenbestand telt bijna twintigduizend adressen, waarvan ongeveer de helft in de regio Breda. “De rest is verdeeld over Nederland, België en zelfs Duitsland”, vertelt eigenaar Hein van Bommel. Anno 2018 lijkt zijn winkel in niets
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.