Myomy do goods: ‘Duurzaamheid en winst maken gaan prima samen’
Myomy do goods lanceerde afgelopen maand een crowdfundingcampagne op financieringsplatform Rabo&Crowd. Het duurzame label wil binnen vijf jaar toewerken naar een circulair merk. “Binnen vijf jaar zou een 80 procent circulaire tas mogelijk moeten zijn. De zoektocht naar mooie leer-alternatieven zal langer duren dan dat.”
Het tassen- en accessoirelabel Myomy do goods startte vorige maand met een crowdfundingscampagne op het nieuwe financieringsplatform van Rabobank: Rabo&Crowd. Particuliere beleggers kunnen hier obliegatieleningen aankopen, zolang de voorraad strekt. Met de financiering die het label via het platform verwerft wil het toewerken naar een circulair merk. Tijd om eens te bellen met oprichter Marja
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.