Nieuwe generatie, nieuwe koers: hoe Xsensible de Nike van de comfortsector wil worden
Een mijlpaal voor Xsensible: eind mei rolde in de fabriek in Portugal de miljoenste Stretchwalker van de band. Het succesmodel van het merk is er nu ook in een hippe nieuwe uitvoering, de Next Generation, die symbool staat voor de nieuwe generatie in het familiebedrijf. “Dit is onze meest sexy schoen ooit.”
Maanden hadden ze ernaar uitgekeken en op donderdag 27 mei was het eindelijk zover: de miljoenste Stretchwalker van Xsensible werd in elkaar gezet in de fabriek in Portugal. CEO Max Krol (59) en zijn kinderen Thomas (31), Isabel (24) en Do (24) stonden erbij met een fles champagne en een confettikanon. Het bewuste paar schoenen
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.