Metaverse: hype of toekomst? ‘Als er een sector in de metaverse kan knallen, is het de mode’
De metaverse staat hoog op de agenda in de modewereld. De lijst bedrijven die deze digitale wereld aan het verkennen zijn, wordt steeds langer. Maar is het een hype of een blijver? En moet je als ondernemer mee in deze ontwikkeling of kun je die ook aan je voorbij laten gaan?
Foto: Nubikk Geen zorgen als de metaverse voelt als een ver-van-je-bed-show en je geen idee hebt wat het nu eigenlijk precies inhoudt. Je bent niet de enige. Uit onderzoek van het Engelse onderzoeksbureau GWI uit 2022 bleek dat de meeste consumenten niet weten wat het is. Slechts 37 procent van de respondenten zei te weten
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.