AI in de modebranche: hoe pas je dit toe?
De opkomst van AI in de mode-industrie zorgt voor heel wat opschudding, waarin creativiteit gecombineerd wordt met geavanceerde technologie. Een fine line, noemt Kris Lanjouw (Head of Data bij IG&H) het. Maar hoe pas je AI toe als je hier (nog) geen kaas van gegeten hebt? Schoenvisie's Lisa bracht een bezoek aan het gloednieuwe GenAI Experience Center van consulting- en technologiebedrijf IG&H, waar zij met eigen ogen kon ervaren welke mogelijkheden er zijn.
Beeld: IG&H in het moderne kantoor van IG&H ligt het Experience Center verborgen, waar de mogelijkheid wordt geboden om (Gen)AI van dichtbij te ervaren, de praktische toepassingen te zien, en een blik te werpen in de toekomst. Dit wordt onder andere gedaan met interactieve demo’s, workshops en trainingen. Kris Lanjouw Kris leidt sinds drie jaar
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.