TOP

Consumenten praten bij Fooshz.com mee over inkoop

Online damesschoenenwinkel Fooshz.com is half maart 2010 gelanceerd. Naast schoenen bestellen, kunnen de klanten via deze site ook hun mening geven over de inkoop van de herfst/winter 2010-collecties.

Op Fooshz.com kunnen consumenten hun stem uitbrengen op nieuwe modellen voor komend seizoen. “Het web is voor ons een middel om klanten actief te betrekken bij ons inkoopbeleid. Dat doen we via een ‘Denk mee’- sectie op onze site, maar ook via sociale netwerken als Facebook,” zegt eigenaresse Marieke Zijlstra.

Hoog serviceniveau
Via Fooshz.com verkoopt ze Europese schoenenmerken als Tony Mora, IKKS, Walk in the Park, Alberto Fermani, Roberto D’Angelo, Altra Cosa, Maluo en Il Decolleté.

Fooshz wil een hoog serviceniveau bieden. Zo betalen consumenten bij Fooshz geen verzendkosten en ook het retourneren van bestellingen is gratis.

“We zien graag dat mensen thuis op hun gemak hun schoenen kunnen passen. Niet de goede maat? Of toch liever een andere kleur? Dan stuurt de klant ze kosteloos terug,” aldus Marieke Zijlstra in het persbericht.

Nieuwkomer
De eigenaresse van Fooshz.com is een nieuwkomer in de schoenenbranche. Als manager bij Ordina, Clockwork, Gouden Gids en ilocal deed ze ruime ervaring op met internet en online marketing. Haar partner Niek Veendrick, is ook al jaren actief in de nieuwe media en momenteel commercieel directeur bij Greetz, is op de achtergrond bij de webshop betrokken.

Toekomstmogelijkheden
Het stel ziet nog veel meer toekomstmogelijkheden voor hun online shop. Via de Fooshz-blog, de nieuwsbrief en social networks als Facebook en Twitter kunnen klanten alle activiteiten volgen en ook mede richting geven.