De carrièrelessen van Pim Dresen
Schoenvisie’s Gina sprak Pim Dresen, algemeen directeur en creative designer van high-end sneakerlabel Mercer Amsterdam, over zijn zes ultieme carrièrelessen. “Het draait nooit om geld. Tenminste, als je kijkt naar het maken van producten. Goedkoop leer of goedkope plastic materialen vermijden we volledig. In plaats daarvan kiezen we voor de duurzame opties, zoals gecertificeerd leer of een materiaal dat op planten gebaseerd- of gerecycled is.”
Beeld: Pim Dresen Luister altijd naar jezelf “In de fashion en footwear specifiek, gaan een hele hoop meningen rond. Volgens de een moet – bijvoorbeeld – het logo groter of juist kleiner, de ander prefereert meer wit of meer zwart in de schoen, terwijl jij de voorkeur geeft aan leer en je collega aan suède.
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.