De visie van Marcel Schmit van Shuz: ‘We willen onze klanten een ‘wauw-gevoel’ geven’
Behalve doorzettingsvermogen en vakkennis is een onderscheidende kijk op ondernemen tegenwoordig onmisbaar in de schoenen- en moderetail. In deze rubriek staat daarom de visie van een retailer centraal. In deze aflevering is Marcel Schmit, algemeen directeur van de schoenenketen Shuz, aan het woord. “Online aanwezigheid hoort er tegenwoordig gewoon bij.”
2012 was een belangrijk jaar voor het schoenenconcern van de familie Schmit. “Een jaar eerder hadden we de koppen bij elkaar gestoken en besloten sterk in te gaan zetten op de online verkoop”, vertelt algemeen directeur Marcel Schmit, die het familiebedrijf samen met zijn broer Wilmar en Rob runt. “De vraag was alleen: hoe moeten
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.