Deze modemerken doen het goed op Vine
Al 100 dagen na de lancering van de app begin dit jaar worden elke seconde vijf Vine-video’s gedeeld. Dat onderzocht Unruly. Met Vine worden bedrijven uitgedaagd om creatief om te gaan met tijd. Zes seconden om precies te zijn. Hoe trekt u in zes seconden de aandacht van een consument?
Top 10 modemerken op Vine
Deze modemerken promoten hun merk op een creatieve manier op Vine.
1. Urban Outfitters
2. French Connection
3. Calvin Klein
4. Burberry
5. Kate Spade
6. Gap
7. American Apparel
8. Asos
9. Marc Jacobs
10. Ugg
Opvallend
In tegenstelling tot andere sociale media als Facebook, Twitter en Instagram, komen er in de top 100 ‘Viners met de meeste volgers’ geen modemerken voor. Ook Justin Bieber, Lady Gaga en andere populaire celebrity’s schitteren in de lijst door afwezigheid. Doordat Vine eigendom is van Twitter, en op laatstgenoemd medium vaak gedeeld wordt, spelen je aantal volgers op Twitter echter ook een rol. Dit compenseert een hoop voor de meeste modemerken.
Bekijk ook welke modemerken het goed goed op Twitter, Facebook, Instagram en Pinterest.