Label to Watch: Becksöndergaard [interview] *
Becksöndergaard veroverde de wereld met de granny purse van palingleer, maar in Nederland sloegen vooral de shawls aan. “Wij zullen een bredere luxe lederwaren collectie gaan aanbieden”, vertelt Stephanie Schotte, labelmanager van Becksöndergaard bij agentuur De Jong Fashion, over waar het accessoiremerk naartoe moet gaan.
Hoe is het de afgelopen tijd gegaan met Becksöndergaard? “Heel erg goed, vooral afgelopen seizoenen. De gemiddelde doorverkoop voordat de uitverkoop begon lag op 70 tot 75 procent en veel klanten hebben ook nabesteld. Becksöndergaard heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding en daarnaast is het aanbod divers en breed waardoor veel verschillende vrouwen zich erin terug kunnen
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.