Nederlands schoenenmerk Linja gaat naar New York: ‘Ik ben constant op zoek naar win/winsituaties’
Hoge hakken, maar dan zonder het tergende ongemak dat daarmee gepaard kan gaan. Het bleek een succesformule voor Linja Shoes, het hoge hakkenmerk met het comfortabele draagcomfort dat de Nederlandse Bianca Blom in 2015 lanceerde. Inmiddels is Linja Shoes uitgegroeid tot een internationaal merk en wordt ook de eerste eigen winkel geopend. Schoenvisie sprak met Blom, momenteel in Amerika voor een nieuwe hoofdstuk met haar schoenenlabel.
Je bent as we speak in New York: wat ben je aan het doen? “De officiële lancering in Amerika vindt plaats op 19 oktober, midden in Manhattan in een heel gave locatie in het Made Hotel. Momenteel ben ik druk bezig met mijn pr-team en alle voorbereidingen én met andere events waar ik ook nog
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.