New in town: een Q&A met de vrouw achter celeb-loved sieradenmerk Astrid & Miyu
In een wereld waar zelfexpressie en creativiteit centraal staan, heeft Astrid & Miyu zich snel ontwikkeld van een online cultmerk tot een gevestigde naam in de sieradenindustrie. Met fysieke winkels in grote steden zoals Londen, New York en nu sinds kort ook Amsterdam, blijft het merk groeien. Oprichter van Astrid & Miyu Connie Nam vertelt over de uitdagingen van het openen van een fysieke winkel, de rol van klankfeedback en het belang van een fijne winkelervaring. Tune in!
Beeld: Astrid & Miyu Astrid & Miyu draait om zelfexpressie en creativiteit. Wat voor rol speelt klantfeedback in de ontwikkeling van nieuwe producten of services binnen jullie merk? Klanten staan centraal in wat we doen. Onze ontwerpen zijn in de eerste plaats geïnspireerd door onze omgeving – inclusief interieurontwerp, architectuur en natuur. Maar meer dan
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.