
OTW by Vans x HommeGirls
Beeld: Vans
Centraal in de collectie staan twee nieuwe kleurvarianten van de OTW Authentic 44 Checkerboard, uitgevoerd in dichtgeweven canvas en tonale kleuren als legergroen. Het iconische checkerboard-patroon is subtiel verwerkt in het oversized ‘HG’-monogram en op het hielstuk van de schoen. Elk paar wordt geleverd met twee soorten veters: een klassieke en een met HommeGirls-logo.
De kledinglijn bevat onder meer een omkeerbare workwear-jas, cropped overhemd, aansluitend T-shirt, workwear-broek, patchwork boxershorts en tweekleurige ribbel-sokken. Stijl, comfort en functionaliteit staan centraal, met een focus op duurzame materialen en subtiele details.
De campagne – opgenomen in New York – toont o.a. Vans Skate Team Rider Efron Danzig en modellen Dede Mansro en Alice McNally. De collectie is vanaf 24 april verkrijgbaar bij geselecteerde OTW by Vans-retailers en bij Vans West End.