Patrick van der Woude blikt terug op 10 jaar ETQ en kijkt vooruit: ‘We willen onszelf blijven verbeteren’
ETQ bestond in 2020 tien jaar. Corona zette een streep de jubileumfestiviteiten, maar verder heeft het Amsterdamse sneakermerk een succesvol jaar achter de rug. De wholesale-strategie werd aangescherpt en de duurzame ambities verder uitgerold. Medeoprichter en creatief directeur Patrick van der Woude: “We willen onszelf blijven verbeteren.”
Foto: RJR Fotografie 2020 had het jaar van ETQ moeten worden, maar werd het jaar van corona. “We hadden een hoop gepland; we zouden bij de Bijenkorf in Amsterdam een corner van 80 vierkante meter inrichten, waar we de evolutie van ETQ wilden laten zien, met een bar waar na de opening geborreld kon worden.
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.