TOP

Preventieschermen: hoe bescherm ik mijn medewerkers en klanten?

Hoe bereiden we ons voor op de 1,5 meter-samenleving? Hoe doen we op een veilige manier zaken zonder ons klantcontact aanzienlijk te belemmeren? TrioOffice, gevestigd in het World Fashion Centre in Amsterdam, constateerde dat veel modebedrijven in het gebouw worstelden met deze vraagstukken en bedacht een veilige en professionele oplossing: preventieschermen.

De anderhalve meter-samenleving als het ‘nieuwe normaal’

“Voor de coronacrisis uitbrak, hielden we ons voornamelijk bezig met digitale bedrijfsoplossingen, zoals narrowcasting, digital signage en het online (thuis)werken. Bij onze klanten ontstond nu echter een vraag naar fysieke oplossingen. Hoe kan ik weer zo snel mogelijk open en veilig contact hebben met mijn klanten? Zo kwamen we op het idee van de preventieschermen.”, aldus eigenaar Hans Piek.

De preventieschermen beschermen medewerkers en klanten tegen direct besmettingsgevaar. Ze zijn gemaakt van glashelder A-PET-materiaal en eenvoudig op te hangen aan een (systeem)plafond.

“We vonden het belangrijk dat de preventieschermen naast veiligheid, ook de professionele uitstraling van het bedrijf zouden behouden. Je ziet op dit moment toch veel houtje-touwtje oplossingen hangen en dat willen klanten niet. Daarom bieden we de mogelijkheid om de schermen te bedrukken met een bedrijfslogo. De gepersonaliseerde schermen doen het ontzettend goed op zichtbare klantcontact-locaties zoals kassa’s en ontvangstbalies. Ze zijn op aanvraag volledig aan te passen naar de wensen van de klant.”

Behalve in het World Fashion Centre, worden de preventieschermen ook al veelvuldig gebruikt in apotheken, supermarkten, afhaalrestaurants en overige (retail)winkels. De schermen zijn te leveren in verschillende hoogte- en breedtematen en verkrijgbaar vanaf €51,30 ex btw.

Ben je ook op zoek naar een oplossingen voor uw bedrijf? TrioOffice kijkt graag samen met u naar een specifieke oplossing voor uw bedrijf. Neem een kijkje op www.triooffice.nl.