Reactie Nolten op online bezoek mysteryshopper: ‘Voor ons is een 8 of hoger eigenlijk pas goed’
Voor Schoenvisie beoordeelt een onafhankelijke mysteryshopper zelfstandige winkels en webshops op een aantal punten. Voor het nieuwe digitale magazine keek onze mysteryshopper naar de webshop van Nolten, een luxe schoenenwinkel met elf vestigingen in de regio Den Haag. Hoe kijkt de retailer naar de bevindingen?
Schoenvisie’s mysteryshopper Elina Hetebrij van online marketingbureau Gladior & Indenty beoordeelde de webshop van Nolten op zes punten: de homepage, het concept & gebruik, visual merchandising, assortiment, service en techniek & veiligheid. Nolten.nl krijgt een 7,8 als eindcijfer. Uit het rapport: “Ik ben nog nooit in een fysieke winkel van Nolten geweest, maar de online
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.