De visie van Hein Van Bommel: ‘Dit jaar willen we online met 25 procent plussen’
Een winkel moet bij de tijd blijven, vindt Hein
Caprice start nieuwe orderronde met de collectie voor winter 2019-2020
Schoenenmerk Caprice presenteert de nieuwe collectie voor herfst-winter 2019-2020,
Hoe gaat het met Noë? ‘Je moet altijd bezig blijven, als je stilstaat houdt het op’
Schoenenmerk Noë, dat bekend staat om pumps in alle
Mysteryshopper: Hoe scoort Nolten Schoenen online?
De familie Nolten opende in 1973 hun eerste schoenenwinkel,
Shoes by Stef: ‘Je moet continu alert blijven en aan de knoppen draaien’ [interview]
Het gaat goed met de nieuwe schoenenwinkel Shoes by
In gesprek met Marijn Verschure van Cast: ‘We staan aan het begin van een complete transitie’
Marijn Verschure, oud-eigenaar van schoenenmerk Wednesday Whiskey, werd in
Anderen over Loint’s of Holland: ‘Ze houden vast aan wie ze zijn en waar ze voor staan’
Sinds oktober 2018 staan Johan en Ronald Klijsen, samen
Black Friday: margespook of mooie kans? 8 tips & tricks voor ondernemers
De retail maakt zich op voor de grootste Black
Reactie Nolten op online bezoek mysteryshopper: ‘Voor ons is een 8 of hoger eigenlijk pas goed’
Voor Schoenvisie beoordeelt een onafhankelijke mysteryshopper zelfstandige winkels en