Modeketen Tuunte stopt met uitverkoop omdat ‘het respectloos is’
“Wij doen niet meer mee.” Louis van Andel, algemeen
De P van Plezier: ‘De verkoper wordt steeds belangrijker’
Tijdens de Experience Day in Cast gaf Chantal Riedeman
Jansen-Noy: ‘Je moet nooit denken dat je je doel bereikt hebt als je succes hebt’
Jansen-Noy vernieuwde afgelopen maart de winkel naar een moderner
Nieuw sneakermerk: Silvestre Etienne [interview]
Steven Olsthoorn en Silvio Vermeer schreven zich in 2014
RetailTheater organiseert stoomcursus om meer omzet uit winkel te halen
RetailTheater zet zich in voor het behoud van de
Groen, groener, groenst: Timberland zet in op milieuvriendelijk ondernemen [interview]
Als een internationaal outdoormerk, investeert Timberland al jaren in
Derde kwartaal van 2016 moeizaam voor moderetail
Moderetailers hebben het derde kwartaal afgesloten met een omzetmin
Raymond Groot opent pop-up outlet om voorraden weg te werken [interview]
“Niet lullen, maar poetsen”, zegt Raymond Groot stellig. De
Kledingwebwinkels zijn de grootste online groeiers
De afgelopen drie jaar nam het aantal webwinkels die