Social media voor moderetailers: claim je locatie [deel 4]
Grote kans dat je winkel op Facebook en misschien wel op Instagram te vinden is. De vraag is wat je ermee doet. Likes krijgen voor een aangekondigde uitverkoop is leuk, maar een goede relatie opbouwen met fans van de winkel véél leuker. Het is mogelijk. Hoe je dit voor elkaar krijgt leggen we samen met Richard Derks van IIZT social en digital creatives uit in een serie over succesvolle social engagement. In deel 4: hoe zet je je winkel letterlijk op de kaart.
Heb je eenmaal een goede relatie met je klant dan treden zij graag op als ambassadeur van je winkel of merk. Door je posts te delen, hashtags bij hun foto’s te gebruiken, reviews achter te laten, je te taggen of door kenbaar te maken dat ze in jouw winkel zijn geweest. Mond-tot-mondreclame die online snel
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.