Trenddag: Gfk over het bereiken van millennials
Er wordt steeds meer gepraat over millennials, maar hoe belangrijk is deze generatiegroep nou daadwerkelijk voor moderetailers en hoe bereik je ze? Gfk gaf tijdens de Trenddag in het Gemeentemuseum Den Haag antwoord op deze vragen. “Iets minder dan een kwart van onze bevolking is millennial, maar ze besteden meer dan de kwart van onze uitgaven.”
Op dinsdag 7 november 2017 gaf Lianne van der Wijst van Gfk tijdens de Trenddag in het Gemeentemuseum Den Haag inzichten in het gedrag van millennial. Ze vertegenwoordigen iets minder dan een kwart van de Nederlandse bevolking, maar geven meer dan een kwart van de bestedingen uit. Maar wie zijn nou eigenlijk die veelbesproken millennials?
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.