TOP

Zalando lanceert een exclusieve schoenen-capsule collectie met Miista

Het Britse it-merk Miista creëert een capsule collection, geïnspireerd op het concept van transformatie, exclusief verkrijgbaar op Zalando.nl. De capsule collectie bestaat uit vijf unieke stijlen, waaronder sandalen, klompjes en enkellaarsjes, allemaal voorzien van metamorfische elementen. Team Schoenvisie heeft de schoenen vandaag mogen bewonderen.

Beeld: Fernanda Liberti

“Wij geloven in een ambachtelijke en handgemaakte aanpak en investeren in mensen boven machines. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat elke fase van het kleding- en schoenen maakproces volgens handgemaakte methoden verloopt. Ik ben altijd gefascineerd geweest door het woord “verandering” en de verschillende interpretaties ervan in tijd en plaats. Soms worden deze veranderingen gedreven door externe krachten; andere keren komen ze van binnenuit. Verandering kan ontmoedigend zijn, maar heeft ook een enorm potentieel – het geeft ons kracht als we onze percepties, praktijken en persoonlijkheden aanpassen aan onze veranderende wereld,” laat Laura Willasenin, oprichter en creatief directeur bij Miista, weten.

De campagne is in Kopenhagen geschoten door de Braziliaanse fotograaf, model – én goede vriendin van Miista – Fernanda Liberti. Samen met de lokale Deense muze Ash, gebruikt Liberti de stedelijke achtergrond als hun canvas, waarbij ze op speelse wijze de verborgen plekjes van de stad verkennen. 

Deze capsule collectie is een uitbreiding van onze samenwerking met Miista en versterkt onze band met moderne luxe consumenten door een exclusief product van een gerespecteerd Brits merk te presenteren. Met onze unieke benadering van de designer categorie brengen we luxe mode-inspiratie naar onze klanten en verbinden we hen met onze partners door middel van een gepersonaliseerde ervaring. Onze samenwerking met Miista belichaamt deze richting, door de creatieve genialiteit van het merk te laten samensmelten met onze onderscheidende en inspirerende Designer shopping ervaring voor de nieuwe generatie luxe consumenten,” zegt Lena Sophie-Roeper, Director of Designer & Luxury bij Zalando.

De collectie zal exclusief verkrijgbaar zijn op Zalando in alle 25 Europese markten, en de prijzen variëren tussen €270 en €470. Welk model is jouw favoriet?