Schoenenmerk Toms lanceert tassencollectie [interview]*
Na schoenen, zonnebrillen en koffie lanceert Toms voor voorjaar 2015 een tassencollectie met het 'One for One'-principe. Voor elke verkochte tas zorgt Toms voor een veilige geboorte voor een moeder en kind in landen waar dit niet vanzelfsprekend is. Schoenvisie sprak met Fanny Bausse, pr-manager bij Toms.
Waarom nu een tassenlijn? “We starten altijd vanuit een goed doel. We gaven mensen in nood eerst schoenen, toen zicht en daarna water. We hebben sinds de start in 2006 al 35 miljoen schoenen weggegeven en 250.000 mensen aan goed zicht geholpen met Toms eyewear. De vraag was: wat kunnen we nog meer geven? We
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.