Innovatieve shopping-app wil consument weer naar winkelstraat brengen
Oriënteren, reserveren, proberen. Dat is, in een notendop, het idee achter Findur. De app is ontwikkeld door vier TU/e-studenten en geeft gebruikers inzicht in de actuele voorraad van kleding- en schoenenwinkels in de buurt. Daarmee willen de oprichters de groeiende groep consumenten tegemoet komen die zich wél online oriënteert, maar zijn uiteindelijke aankoop liever in een fysieke winkel doet.
Hoe is het idee voor Findur ontstaan? Medeoprichter Jochem Timmers: “Mijn medestudenten (Max Aerts, Martijn Verbakel en Tane van Wifferen, red.) en ik kregen de opdracht de winkel van de toekomst te ontwerpen. Daarvoor moet je jezelf eerst de vraag stellen hoe winkelen er in de toekomst uit zal zien. Steeds meer consumenten oriënteren zich
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.