Toms viert 10-jarig bestaan [interview] *
“We zijn geen schoenenfee die zomaar schoenen weggeeft, we doen veel meer dan dat,” vertelt Allie Tsavdarides, Director Marketing & Communications bij Toms EMEA, vol enthousiasme aan Schoenvisie. Na tien jaar geven, via het One for One-principe, maakt Toms de balans op. Inmiddels zijn maar liefst 50 miljoen paar schoenen naar kinderen in nood gegaan.
Wat begon met vijf mensen vanuit het appartement van de oprichter van Toms naar honderden werknemers over de hele wereld. In tien jaar heeft Blake Mycoskie het One for One-principe van Toms (voor ieder paar schoenen dat verkocht wordt, wordt één paar aan een kind in nood gegeven) laten uitgroeien tot een indrukwekkend niveau. Al
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.