Kenners en betrokkenen over terugkeer Invito: ‘De nieuwe eigenaar begrijpt waar de kansen liggen’
Peter van den Hurk, algemeen directeur van vrouwenmodeketen Le Ballon en sinds kort ook Invito, zet de voormalige Macintosh-formule na een herpositionering vol vertrouwen terug in de markt. Schoenvisie maakte een rondje langs betrokkenen én kenners. Wat vinden zij van de terugkeer van Invito?
Cor Molenaar,retaildeskundige / hoogleraar e-marketing “De online schoenverkoop heeft een groei doorgemaakt van 46% ten opzichte van vorig jaar (periode januari t/m maart 2016, bron: Gfk POS en Consumentendata, red.). Op dit moment wordt 26% van alle verkochte schoenen via internet aangeschaft. Ondertussen is de offline schoenverkoop dit jaar met 2,4% gedaald. In die zin
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.