Wat de schoenenbranche kan leren van de ‘haute friture’-beweging
WSB Interieurbouw is verantwoordelijk voor de winkels van onder meer Dungelmann, Shuz, de Splenter en Munnichs Schoenen. Schoenvisie vroeg retaildesigners Rick Blankenstijn en Rick Schreuder naar hun visie op de retail. “Vroeger ging ons werk puur over de inrichting. Nu richten we ons op het totaalconcept.”
Heeft het winkelinterieur van een schoenenzaak invloed op het koopgedrag van de consument? Rick Schreuder, designer WSB Interieurbouw: “Ik zou de vraag anders formuleren. ‘Kan de styling de mindset van de klant beïnvloeden?’ Het antwoord is: ja, dat is duidelijk het geval.” Rick Blankenstijn, mede-eigenaar WSB Interieurbouw: “Dat heeft alles te maken met perceptie. Koop
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.