De koopkracht staat onder druk: hoe je klanten blijft verleiden in economisch zware tijden
Schoenenaanbieders bevinden zich in een kwetsbare positie nu het inflatiespook de kop opsteekt. Veel mensen moeten op de centen letten en dan is de keuze tussen een boodschappenmand met primaire levensmiddelen of een paar nieuwe schoenen snel gemaakt. Hoe blijf je klanten verleiden, nu die steeds meer de hand op de knip houden?
Tekst: Wilke Wittebrood en Renate Zoutberg | Foto: Ron Lach via Pexels De rap stijgende energie- en gasprijzen hebben de inflatie naar recordhoogte gekatapulteerd en de koopkracht in een vrije val gebracht. Deze economische realiteit begint ook de mode- en schoenenbranche te treffen. Na vier maanden van hoge omzetplussen – al kwam dat vooral door
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.