Alles wordt duurder, hoe kom je als retailer uit de kosten?
De snel stijgende bedrijfskosten duwen de winstverwachting van veel mode- en schoenenretailers de komende jaren in de rode cijfers. Zorgwekkend, vinden brancheorganisaties en retaildeskundigen. Hoe houd je het bedrijfsresultaat op peil? “Met een goed plan is echt nog wel winst te maken.”
Foto: Mathieu Stern via Unsplash | Tekst: Rosita van der Kwaak en Wilke Wittebrood Een unieke situatie. Zo omschrijft Han Sterk, directeur van vanHaren Schoenen, de enorme kostenstijgingen waarmee de detailhandel sinds ruim een jaar te maken heeft. Dat begon toen de verstoringen in de toeleveringsketens als gevolg van corona hun tol begonnen te eisen,
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.