Bristol op de bres voor gezinnen in armoede: ‘Dat zijn ook onze klanten’
Met de nieuwe campagne 'In my shoes' vraagt Bristol aandacht voor het groeiende aantal gezinnen dat in armoede leeft. Het familiebedrijf vreest de verslechterende economische omstandigheden zelf ook; het zijn immers hun klanten, de lage- en middeninkomens, die het hardst worden geraakt. Hoe gaat de retailer zelf om met de situatie? CEO Elise Vanaudenhove: “Onze prijzen verhogen is geen optie.”
Foto’s: Bristol Jeffrey kwam in de financiële problemen toen de overheid hem van fraude beschuldigde. Hij weet sinds januari dat hij slachtoffer is van het toeslagenschandaal; tot die tijd dacht hij dat hij zelf de fout in was gegaan met de kinderbijslag. Het waren tien lange jaren, waarin de Belastingdienst om geld bleef vragen en
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.