CEO Mephisto: “Ik vind het altijd leuk om mensen te ontmoeten die mijn passie voor schoenen delen”
In 1965 richtte Martin Michaeli MEPHISTO op, met als doel de beste schoenen ter wereld te maken. 60 jaar later is het schoenenmerk uitgegroeid tot een van de grootste spelers wereldwijd. Het succes van MEPHISTO is gebaseerd op het brede assortiment modellen en de kwalitatieve schoenen. “We hebben écht voor ieder wat wils!” Team Textilia had het genoegen om met meneer Michaeli himself te spreken en hem een paar prangende vragen te stellen.
Beeld: MEPHISTO MEPHISTO bestaat al sinds 1965… Waar staat het merk vandaag de dag? Zijn jullie kernwaarden sinds het begin veranderd? “In de afgelopen zes decennia is MEPHISTO uitgegroeid van een eenvoudig idee tot een internationale speler. Vandaag de dag leveren we aan meer dan tachtig landen. Wereldwijd staat ons merk voor de hoogste kwaliteit, uitstekende
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.