De wereld veroveren vanuit Twente: zo wordt de Hooijer Groep een internationale speler
De Hooijer Groep speelde zich dit voorjaar in de kijker door de merkrechten van ’s lands bekendste schoenenontwerper, Jan Jansen, over te nemen. En achter de schermen is er nog veel meer gaande, vertellen algemeen directeur Bart van Iersel en commercieel directeur Bart Hooijer. “We gaan op Europees niveau opereren, en met Jan Jansen zelfs op wereldniveau.”
Foto’s: RJR Fotografie Het portfolio van de Hooijer Groep is in korte tijd flink veranderd. Dit jaar alleen al; jullie kregen er als agent vier nieuwe schoenenmerken bij (Carmela, Hey Dude, Lilian en Volare) en namen de merkrechten van schoenenontwerper Jan Jansen over. Welke strategie zit daarachter? Algemeen directeur Bart van Iersel: “Die veranderingen zijn
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.