Digitale lokale winkelstraten schieten als paddenstoelen uit de grond
Digitale warenhuizen schieten als paddenstoelen uit de grond om de verkoop van de lokale fysieke modewinkelier een boost te geven. Helpt dit? En is dit een blijvertje? "Corona bewijst dat online een vriend is, geen vijand."
Thuiswinkelbeilen.nl, Warenhuis.groningen.nl, Wadlokaal, Haarlemsewinkels.nl, WinkeleninKerkdriel.nl en Ditisassen.nl; het is een kleine greep uit de digitale winkelstraten die momenteel na elkaar worden gelanceerd. Soms zijn deze platforms speciaal opgericht voor een omzetboost van de lokale winkelier, zoals als Warenhuishoorn.nl, in andere gevallen gaat het om bestaande websites die nu ook gelden als verkoopportaal voor de plaatselijke retailer, zoals Winschoten24.nl. “Het is van oorsprong een
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.