Dit Amsterdamse merk zet Ethiopië op de kaart als hét nieuwe schoenenland
Dechase is een merk met een missie. Het Amsterdamse schoenenlabel wil Ethiopië op de kaart zetten als leverancier van kwaliteitsschoen en zo de lokale economie stimuleren. Voor oprichter Tewodros Dechase en marketing- en salesmanager Milki Abadura, die Ethiopische roots hebben, is die missie heel persoonlijk. “We zijn nauw begaan met de ontwikkelingen in het land.”
Foto’s: Dechase De wereld laten zien dat er kwaliteitsproducten uit Afrika komen. Dat is de missie van het Amsterdamse schoenenmerk Dechase, dat hippe schoenen van Ethiopische makelij brengt. Marketing- en salesmanager Milki Abadura weet nog precies wat hij dacht hij oprichter Tewodros Dechase ontmoette en het verhaal achter het label hoorde. “We hebben beiden Ethiopische
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.