TOP

Floris van Bommel zet focus op Duitsland met nieuwe partnerschap

Floris van Bommel heeft de focus op Duitsland versterkt door een samenwerking aan te gaan met Fingerspitzengefühl in Berlijn.

Floris van Bommel heeft begin het jaar zijn nieuwe webshop gelanceerd en is al jaren aanwezig op de Duitse markt. Om deze twee punten dichter bij elkaar te brengen en de positie van het merk online te versterken in Duitsland, is Floris van Bommel een partnerschap aangegaan met het Nederlandse bedrijf Fingerspitzengefühl dat gevestigd is in Berlijn. Dat laten de twee partijen in een persbericht weten. Fingerspitzengefühl is gespecialiseerd in het laten groeien van Nederlandse e-commerce ondernemingen op de Duitse markt.

“Floris van Bommel past perfect in ons portfolio van merken die we succesvol maken in Duitsland”, laat Ruurd van der Weide, ceo van Fingerspitzengefühl, weten. “Door de kracht en het verhaal van het merk Floris van Bommel, gecombineerd met onze Duitse online marketingkennis, verwachten we de komende jaren een significante groei te realiseren.”

Online strategie Duitsland

Algemeen directeur Reynier van Bommel laat in het persbericht weten dat uit eigen onderzoek is gebleken dat er nog veel potentie zit voor Floris van Bommel in de Duitse online markt. “Mede gebaseerd op het goede werk dat we in Duitsland de afgelopen jaren hebben gerealiseerd, hebben we hard gewerkt aan een nieuwe online strategie voor Duitsland. Wat betreft export kiezen we er bewust voor om juist de potentie van de Duitse markt, zowel online als offline, optimaal te benutten.”