Hoe gaat het met Angulus? [interview]
Birkit Kroon en Koen Rigter van importeur/agentuur Beer & Cheese vielen voor de kwaliteit en het vakmanschap van het Deense schoenenmerk Angulus. In november 2015 introduceerden ze het label voor de Nederlandse markt. “Dat Scandinavië on trend is, heeft absoluut in ons voordeel gewerkt.”
Angulus werd voor winter 2016-2017 voor het eerst uitgeleverd. Hoe gaat het nu met het merk? Birkit Kroon, medeoprichter Beer & Cheese: “We begonnen met tien tot vijftien deuren, wat ook onze doelstelling was, en hebben het aantal verkooppunten voor winter 2017-2018 verdubbeld. Het is een leuke mix van winkels; schoenenzaken zoals Oxener in Apeldoorn,
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.