TOP

Innovatief netwerken bij SHOES Düsseldorf

Op zondag, de eerste dag van SHOES DÜSSELDORF, scheen de zon al vroeg in de ochtend en beloofde de temperatuur een lenteachtige start. Ook op straat, in de showrooms en winkels bruiste de binnenstad van bedrijvigheid. Dit ging vanaf het middaguur door in de hallen van Areal Böhler.

Beeld: Shoes

“Wij zijn zeer tevreden over de bezoekersaantallen, de kwaliteit en de bestelbereidheid op de beurs. Düsseldorf blijft een belangrijk platform voor uitwisseling met onze klanten. Wij investeren veel in onze deelname om ons merk beleefbaar te maken en ons positief te onderscheiden van vele andere exposanten die steeds vaker een goedkope aanpak nastreven voor hun beursoptredens. Retailers hebben onze inspanningen beloond met een sterke toename van de orderintake”, aldus Lewin Berner, Managing Partner / CEO Sioux Holding in een persbericht. Positief is dat niet alleen retailers uit Duitsland, maar ook uit het buitenland, waaronder Canada en Scandinavië, naar Düsseldorf kwamen. Voor het eerst stond het podium midden in de zaal, wat voor aanzienlijk meer luisteraars zorgde. 

Nog een première: SHOES DÜSSELDORF was voor het eerst gastheer van de DESIGN POP-UP MARKET in de Kaltstahlhalle. Op deze zorgvuldig samengestelde ‘marktplaats’ konden bezoekers ter plaatse hun favoriete producten van innovatieve merken uit de regionale designgemeenschap kopen en gebruik maken van een professionele fotoshoot.

Meer merken dan ooit hebben aangegeven dat ze van plan zijn terug te komen naar Düsseldorf voor het zomerevenement. Deze staat gepland van 1 t/m 3 september.

In de digitale editie #4 van Schoenvisie volgt een uitgebreid verslag van SHOES Düsseldorf.