Nieuw merk: Sneapers [interview] *
De sneakersloffen van Sneapers kwamen vlak voor kerst op de Nederlandse markt, als ultiem kerstcadeau. Maar de weg vooraf was soms even afzien. Marketing manager Evelien van Grinsven: “Het idee is makkelijk bedacht, maar om het dan daadwerkelijk tot een product te laten komen en een complete collectie, was toch een grotere uitdaging dan gedacht.”
Shopclub - het bedrijf dat via voorHEM.nl en voorHAAR.nl dagaanbiedingen verkoopt - kwam eind 2013 op het idee om zelf ook iets te produceren. De keuze voor sneakersloffen was al snel gemaakt. Marketing manager Evelien van Grinsven: “Met onze kennis in huis, wilden we iets gaan doen. We kopen veel in, maar het leek ons
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.