TOP

Online modemarktplaats Rebelle vernieuwt website

Net op tijd voor haar vijfde verjaardag, heeft online modemarktplaats Rebelle de webshop volledig vernieuwd. De site heeft nu een moderne look, meer content en persoonlijke service.

Rebelle.com wil zichzelf onderscheiden van haar concurrenten en de naamsbekendheid verder vergroten. Daarom heeft de online modemarktplaats de webshop flink onder handen genomen. De site heeft een moderne look gekregen met een gebruiksvriendelijk design. Ook is er meer content te vinden en wordt er meer persoonlijke service aangeboden, zoals met de ‘mijn maat’-optie waarmee klanten makkelijker de items kunnen vinden die bij hen passen. De vernieuwde website is uitgevoerd in vijf talen en komt net op tijd voor de vijfde verjaardag van Rebelle.

“Ons doel was om een individuele en moderne koop- en verkoopervaring te creëren, die aan de ene kant aantrekkelijk en functioneel is en aan de andere kant de wereld van Rebelle spannend en tastbaar maakt”, vertelt Cécile Wickmann, ceo en oprichter van Rebelle, in een persbericht. “We willen het bezoek aan www.rebelle.com tot een unieke ervaring maken, met een duidelijk toegevoegde waarde voor onze klanten”

Lees ook: Online modemarktplaats Rebelle neemt concurrent The 2nd Edit over

Rebelle.com

Rebelle wordt in 2013 gelanceerd door de Duitsers Cécile Wickmann en Max Schönemann. Op de website kunnen klanten tweedehands designerkleding en -schoenen kopen en verkopen. Meer dan 100.000 geselecteerde designeritems van merken zoals Hermès, Chanel en Louis Vuitton zijn beschikbaar op de website met meer dan een miljoen unieke bezoekers per maand. Vandaag de dag is Rebelle actief in 29 landen en komt 60 procent van de transacties van buiten het thuisland. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Hamburg en heeft ongeveer 100 mensen in dienst.