PUMA EN HYROX KONDIGEN WERELDWIJD PARTNERSCHAP AAN
Beeld: PUMA
Sinds de eerste HYROX-race in 2018 in Hamburg, waar PUMA lokaal partner was, is het evenement gegroeid van 600 deelnemers tot meer dan 175.000 atleten in ruim 65 races wereldwijd. Deze nieuwe wereldwijde samenwerking benadrukt het succes van HYROX en versterkt de band met PUMA. HYROX is een wereldwijde fitnessrace voor iedereen. De race bestaat uit acht rondes van 1 km hardlopen, gevolgd door één functionele beweging. Ongeacht je fitnessniveau zijn er vier verschillende race categorieën: Team Relay, Doubles, Individual Open en Individual Pro, waardoor deelname toegankelijk en uitdagend is voor iedereen, ongeacht conditie of ervaring.
Vanaf het huidige HYROX-seizoen zal PUMA op alle evenementen actief zijn. Ze introduceren een speciale lijn HYROX-kleding, gemaakt met hun geavanceerde Cloudspun-technologie en dryCELL-zweetafvoerende eigenschappen, om de prestaties van de deelnemers te optimaliseren. Daarnaast worden bestaande PUMA schoenmodellen uitgebracht in HYROX-stijlen, waaronder de bekroonde Velocity NITRO™ 3, Deviate NITRO™ 3 en Deviate NITRO™ Elite 3.
Bovendien zullen topatleten in de HYROX Elite 15 – het hoogste niveau binnen HYROX – exclusief gebruikmaken van PUMA’s nieuwste Deviate NITRO™ 3 hardloopschoen tijdens de wedstrijden. Arne Freundt, CEO van PUMA, laat weten: “HYROX heeft een nieuwe dimensie toegevoegd aan de fitnesswereld en we zijn enthousiast om samen een nieuw hoofdstuk te beginnen. Dit partnerschap zal de sport van fitnessraces naar een breder publiek brengen. PUMA en HYROX zijn al meer dan zes jaar pioniers op lokaal niveau, en met de groei van de gemeenschap zullen we blijven innoveren en de fitnesservaring wereldwijd revolutioneren.”