Merkrechten V&D verkocht voor half miljoen, schuldeisers zien er niets van terug
In het tweede faillissementsverslag wordt steeds meer duidelijk over
Van Nederland een internationale winkelbestemming maken
Bijna anderhalf jaar geleden werd met de Retailagenda twintig
‘We moeten flex-plekken creëren voor de online retailer’
Lege winkelstraten? Als het aan Ruud Stelder van kassasysteem-
Klarna Online Fashionmonitor: jongeren zijn online in opmars
In het online koopgedrag van de Nederlander zijn er
Sneak preview: schoenencollecties voor lente-zomer 2017 [deel 2]
Wat brengen de schoenenmerken voor lente-zomer 2017? In de
Label to Watch: Matt & Nat [interview]
Biologisch, duurzaam, milieuvriendelijk. In een tijd waar alles extra
Bulaggi maakt nieuwe start onder oude eigenaar: ‘We moeten weer klein beginnen’ [interview]
In 2014 droeg Arjan Walraven tassenlabel Bulaggi wegens gezondheidsproblemen
Nieuwe strategie Havaianas: ‘We willen onze klanten van top tot teen aankleden’ [interview]
Havaianas verbreedt haar horizon. Het Braziliaanse slippermerk wil uitgroeien