Wat kan Pokémon Go voor retailers betekenen?
Pokémon is nu al dé rage van 2016. Is het een vloek of een zegen? Hoe kun je al retailer handig gebruik maken van deze rage? En wat kun je doen als jouw winkel ongewild een plek is waar een Pokémon verstopt zit? Kledingketen The Sting speelt er alvast handig op in. En dat is niet de enige retailer in de mode- en schoenenbranche.
Je kunt gerust stellen dat dat Pokémon GO de hype van 2016 gaat worden. Het spel is pas sinds 5 juli uit en nu al veroorzaakt het wereldwijde opschudding. Dat komt met name omdat het spel in de echte wereld gespeeld wordt. Overal ter wereld zijn spelers van het spel op jacht naar Pokémon en dat zorgt soms bizarre situaties. Zo werden in
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.