Tamaris opent nieuwe Flagship store in Parijs
Beeld: Tamaris
De ‘Triple A’ locatie nabij het Opéra metrostation biedt optimale zichtbaarheid en toegankelijkheid, en door middel van de aanwezigheid te midden van internationale topmerken en toeristische hotspots maakt Tamaris een krachtig statement naar het wereldwijde publiek. De 130 m² grote winkel in een historisch gebouw biedt een exclusieve ambiance en presenteert het veelzijdige productportfolio, dat de Tamaris-licentiecollectie en schoenen bevat. Het winkelconcept, met veel witte ruimte en een minimalistisch design, is gebaseerd op een vertrouwde merkervaring die duidelijk gericht is op het product.
Digitale touchpoints die huidige campagne-inhoud naar de verkoopvloer uitbreiden, bieden extra inspiratie en een sfeervolle ambiance. “Een fysieke winkel biedt nog steeds de unieke mogelijkheid om een merk met al je zintuigen te ervaren en er direct mee te communiceren. Ons doel is om optimaal gebruik te maken van de voordelen van beide werelden – digitaal en fysiek – en ze te combineren om een naadloze winkelervaring te creëren,” legt Cathleen Burghardt, Hoofd Marketing bij Tamaris, uit. “De flagship store in Parijs zet een nieuwe koers uit voor de Tamaris winkelervaring en vertegenwoordigt daarmee een belangrijke strategische investering in de toekomst van het merk. En de Parijse showroom in hetzelfde gebouw zal onze klanten ook een unieke ervaring bieden,” zegt een opgetogen Gwenael Le Gouallec, Country Manager voor Tamaris in Frankrijk, over de opening.