‘Tegenwoordig lijkt iedereen hetzelfde in te kopen, terwijl een uniek aanbod zo belangrijk is’
Met een sterk en gevarieerd merkenpakket zet Reints Grifhorst Agenturen in op verdere groei. De ambitie: een van de grootste agentschappen voor kinderschoenen in Nederland worden. Schoenvisie sprak met eigenaren Hans Reints en Nancy Reints-Grifhorst over de ontwikkelingen binnen het bedrijf en de uitdagingen van de kinderschoenenbranche.
Jullie hebben onlangs een nieuw merk in het pakket opgenomen, Cavalier. Vertel. Nancy Reints-Grifhorst: “Cavalier werd ons aangedragen door Caroline Beitler, die bij Cast werkt. Ik vond het principe – matchende schoenen voor moeders en dochters, met bijpassende luiertassen – leuk, maar ik twijfelde ook. We hebben al zoveel merken, moesten we dit nou wel
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.