Trendsafari: Jan Agelink over de consumenten- en modetrends voor zomer 2019
De locatie van Textilia’s Trendsafari - Startup Village in het Amsterdam Sciene Park - sluit perfect aan op de modetendensen voor zomer 2019. Startup Village wil een 'laboratorium voor vernieuwende concepten' zijn. Ook in mode en design moeten bestaande systemen omgevormd worden, ziet trendforecaster Jan Agelink.
Het thema van de Trendsafari, de_code (decoderen), betekent letterlijk ‘het vertalen van data of een bericht’. Het is precies wat de maatschappij op dit moment bezighoudt, stelt trendforecaster Jan Agelink (Buro Jan Trendman) op dinsdag 9 januari tijdens Textilia’s halfjaarlijkse Trendsafari. Zoals gebruikelijk opent hij de presentatie met zijn visie op de maatschappelijke trends. Leuk
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.