Vakidioot: Anna Arends, eigenaresse van Document The Agency
Anna Arends werkte voorheen bij Zalando en Otrium, en richtte in 2022 haar eigen bedrijf Document The Agency op, waarmee zij hoogwaardige content levert aan merken, geproduceerd door content creators of haar interne creatieve productieteam. Daarnaast doet Anna PR voor influencers en organiseert ze fashion shoots, van begin tot eindproduct. Waarom noemt zij zich een underdog? En wat is het belang van een creator voor je campagne? Je leest het in dit openhartige interview.
Beeld: Privebeeld Allereerst, hoe zouden jouw vrienden je omschrijven? “Ik denk optimistisch, ambitieus en sociaal, maar dan met name op het empathische vlak. Ook zouden ze zeggen dat ik wel ‘in m’n hoofd kan zitten’, ik ben een echte Weegschaal.” Wat komt je passie voor ondernemen vandaan? “Ik ben opgegroeid in Den Haag en zat
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.