TOP

Webwinkeliers be like…

Na de Facebook-hype ‘Tatta’s be like’ wordt er nu ook gelachen om webwinkeliers. Op de Facebook-pagina van Checklist Webwinkel wordt er op humoristische wijze gewezen op de verschillen tussen fysieke retailers en webwinkeliers.

Op de Facebook-pagina ‘Tatta’s be like’ staan afbeeldingen waar de draak wordt gestoken met gewoonten van Nederlanders. Gierigheid en ongastvrijheid zijn vaak centraal. Tijd voor een vervolg, moet de maker van de afbeeldingen op Checklist Webwinkel gedacht hebben. Op deze pagina wordt nu gelachen om de verschillen tussen fysieke retailers en webwinkels.

Altijd meteen bestellen

Vooralsnog staan er twee afbeeldingen op de Facebook-pagina van Checklist Webwinkel. Op de ene is een ‘closed-bordje’ te zien, met daarbij de tekst ‘Webwinkeliers be like… gesloten? Wat is dat? Wij zijn 24/7 open!’ Op de andere staat een rij met mensen en karretjes afgebeeld, vergezeld van de tekst ‘Webwinkeliers be like… in de rij voor de kassa??? Wat is dat? In webwinkels bent u meteen aan de beurt.’