Derde generatie aan het roer bij Burkely: ‘We moeten trouw blijven aan de corporate identity’
Sinds 1 januari 2018 heeft Burkely een nieuwe directeur. De 27-jarige Preben Horsten is de derde generatie in het bedrijf en heeft grootse plannen: “Het is verstandiger om een merk te bouwen in deze tijd. Als iemand een Burkely-tas wil, kunnen ze alleen bij ons terecht.”
Preben komt al sinds zijn geboorte in het kantoor van Horsten Lederwaren, private labelproducent en sinds 1988 moederbedrijf van tassenmerk Burkely. Zijn opa (Antoon Horsten) richtte de business in 1944 op, zijn vader (Cees Horsten) werkt er al meer dan vijftig jaar en later kwam ook zijn moeder (Brigitte Horsten-Appels) erbij. Maar toch was het
Dit artikel is exclusief voor members
Nog geen member, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.